وی اظهار داشت: ترافیک به عنوان یکی از مشکلات اصلی مناطق شهری، روزانه هزینههای زیادی را به جامعه تحمیل میکند و یکی از اثرات افزایش ترافیک شهری، شلوغی مناطق خاصی از شهرها است که به دلایل خاصی همچون تاریخی، تفریحی و تجاری بودن مورد اهمیت میباشند و امروزه بدلیل پیشی گرفتن نرخ رشد تقاضای سفر از نرخ عرضه تسهیلات حمل و نقلی در شهرها، رویکرد “پیشبینی و تدارک” به عنوان راه حل مسئله حمل و نقل، اعتبار خود را از دست داده، و رویکردهای مدیریت ترافیک از اقبال بالایی برخوردار گشته است.
🔹 معاون خدمات شهری شهرداری باغستان در ادامه افزود: یکی از روشهای کاهش ترافیک در مناطق خاص شهری به کمک یکطرفه کردن مجموعهای از خیابانهای شبکه شهری ایجاد میشود و یکطرفه کردن خیابانها طرحی است که میتواند باعث ممانعت از ورود وسایل نقلیه شخصی به مناطق خاص شهری و هدایت ترافیک به دیگر مناطق گردد.
🔹 علیزاده گفت:این طرح با همکاری پلیسراهورباغستان اجرایی خواهدشد و از شهروندان درخواست کرد در این طرح که منتهی به بهبود وضعیت حمل و نقل و روان سازی ترافیک مزمن خیابان مذکور خواهدشد، مدیریتشهری را یاری کنند.
با ســــلام این طرح خیلی خوبه اگر می شود خیابان هجرت را هم یک طرفه می کرداند خیلی خوب می شد
فقط اگر امکان داره این اتوبوسها را را ه بدهند تا آخر نصیرآباد بیایند کسی که می خواهد به آخر درختی بره
خیلی مشکله
خیلی خوبه.بیزحمت انتهای کوچه ی ده متری کرمانی را باز کنید کوچه ی به این بزرگی بنبست هست روزانه صدها ماشین به علت بنبست بودن از این کوچه برمیگردند ممنونم
خیلی خوبه.بیزحمت انتهای کوچه ی ده متری کرمانی را باز کنید کوچه ی به این بزرگی بنبست هست روزانه صدها ماشین به علت بنبست بودن از این کوچه برمیگردند ممنونم